niedziela, 19 kwietnia 2015

Recenzja #1 Kim Dare - Blood Slave

Tytuł: Blood Slave
Autor: Kim Dare
Forma w której przeczytałem: ebook
Wydawnictwo: Total-e-bound
 

Hejka, jest to mój pierwszy wpis na blogu, będę pisać recenzje książek, które ostatnio przeczytałem. Mam nadzieję, że spodoba się wam, liczę również na waszą pomoc, wytkniecie błędy albo doradzicie co zmienić. Życzę miłego czytania :)


Jest to książka na którą trafiłem przypadkiem w swojej "telefonowej bibliotece", pobrałem ją rok temu dla koleżanki, a skoro już ją mam w bibliotece trzeba ją przeczytać. Książka jest o tematyce bardzo jak dla mnie zaskakującej, ponieważ jest o wampirach homoseksualistach.


Leland wyznaje Keats'owi, że jest wampirem oraz przyznaje się do tego, że jest gejem. W klanie wszyscy chcą mieć dla usług własnych chłopaka Lelanda, jednak ten robi z niego niewolnika krwi, kłamie przed wszystkimi że jego zabawka jest uległa i tu jest problem bo człowiek żyje tym że on chce tylko swego spełnienia seksualnego.
Keats jednak oczekuje od wampira że będzie równo traktowany co w klanie wampirów jest nie do przyjęcia. Dochodzą jednak do tego że chłopak w pobliżu innych wampirów będzie posłuszny, a w domu będzie równo traktowany.


Ta książka jest dla młodzieży raczej wieku 18 lat i wyżej, ponieważ pojawiają się sceny erotyczne dokładnie opisane, jest opisany jeden dzień życia wampira i jego niewolnika. Jak  dla mnie jest tp trochę bardzo naciągane ponieważ, człowiek nie wystraszył się, że jego przyjaciel to wampir, ciągle myślał o stosunku. Opis wampira w sumie jak każdej książce tylko różnicą jest fakt, że był homoseksualistą. Autorka tej powieści jednak pisze tylko historie o miłości homoseksualistów, więc jakoś mi jej twórczość nie przypadnie do gustu. Raczej nie akceptuje w książkach takiej miłości, chodź w "Darach Anioła" jeden z bohaterów również jest gejem, jednak nie razi to aż tak bardzo ponieważ nie ma opisu stosunku, pocałunki jakoś mi nie przeszkadzały gdyż, nie były często.
Czy poleciłbym tą książkę? Raczej tylko osobą, które interesuje stosunek dwóch facetów.
Ocena: 3/10


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Halucynowaa | WS | X X X