poniedziałek, 8 czerwca 2015

Recenzja #12: Lili St. Crow - Zdrada

Tytuł: Inne Anioły Zdrada
Autor: Lili St. Crow 
Forma w której przeczytałem: e-book 
Wydawnictwo : Amber

Moja kolejna recenzja dziś opisze drugą części "Inne Anioły". Zdecydowałem się na nią, ponieważ chciałem poznać losy głównej bohaterki, ale również Christophera, w tej lekturze to jego najbardziej polubiłem. Niestety nie za dużo o nim się dowiadujemy.

Drugiej części Dru przebywa w Scholi w której przebywają sami chłopcy. Anderson ma tylko Grovesa, poznaje wiele tajemnic, dziewczyna powoli traci zaufanie do wszystkich. Dziewczyna ma rozdarte serce przez mężczyzn, którzy ją otaczają. Na szkołę, w której przebywa są przepuszczane częste ataki. Dru nie wie kto chce się jej pozbyć podejrzewa syna jej największego wroga, niestety nie dowiaduje się kto za wszystkim stoi.
Według mnie autorka zrobiła marną fabułę, bez napięcia i... niestety z obrzydzeniem, że ciągle się użala nad sobą bohaterka, udaje odważną, jednak i tak ciągle przypomina ofiarę. Ciągłe użalanie się bohaterki to bardzo wielki minus tej historii, wydawała się być zdecydowana, ale wspominanie o utraconych osobach na każdym kroku powoduje tylko "porażkę" nastolatki, monotonne wspominanie o tym zaczyna nudzić. Książce pojawia więcej walki za co można dodać plus, oraz coraz bardziej lubię "Pana pojawiam się i znikam" mowa o Christopher który w lekturze pojawia w trzech momentach dowiadujemy się dlaczego został wyrzucony z zakonu. Również dowiadujemy się, że wilkołak który chciał zabić Dru w pierwszej części jest złamanym, wampirzyca ma wobec niego plan, tylko nie ma pewności czy się jej uda.
Ja polecam, "Zdradę" osobom, które lubią wampiry, wilkołaki i potrafią wytrzymać użalanie głównej bohaterki.
Lektura według mnie zasługuje na ocenę dobrą plusy za akcję, walkę, nowych bohaterów, minusy za użalanie bohaterki, fabułę, która była skracana do maksimum, nie wiem dlaczego za szybko autorka zrobiła taki błąd w zakończenie akcji, które wyglądało tak jakby autorka przekroczyła limit stron i musiała skrócić treść fabuły.
Liczę na komentarze, które pomogą mi pisać lepsze recenzj/
Ocena : 4/10

7 komentarzy

  1. Tematyka książki odpowiednia dla mnie, ale ta fabuła mnie nie przekonuje. Jednak przeczytam i zobaczę jak ta książka wypadnie w moich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że czytałam pierwszą część, ale kompletnie jej nie pamiętam.. Coś tylko kojarzę, że chyba mi się podobała. Ale chyba nie aż tak, bym od razu sięgnęła po kontynuację.
    Czekam na dalsze recenzje ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... Twoja recenzja mnie nie przekonała. Zupełnie nie wiem co myśleć o tej książce. Chyba będę musiała poczytać coś więcej.

    Zapraszam na swojego bloga z recenzjami http://scg-po-prostu-ja.blogspot.com/
    SCG

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem chyba trochę za stara na takie książki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiek nie ma znaczenia. Ja również już mam dwójeczkę z przodu i czytam każdą literaturę

      Usuń
  5. Bohaterka mnie trochę zniechęca, nie przepadam za takimi postaciami w książkach, szczególnie jeżeli odgrywają główne role ;P
    Ciekawa recenzja ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za czytadłami, ale uwielbiam wampiry, może się jednak skuszę na tę pozycję. :)

    OdpowiedzUsuń

© Halucynowaa | WS | X X X