poniedziałek, 1 marca 2021

Recenzja #66: Wilczy Amulet - S. Andrew Swann

Autor: S. Andrew Swann
Tytuł: Wilczy amulet
Wydawnictwo: 
Prószyński i Sk-a
Forma lektury: e-book


Nie chcę być samotny! Nie pozwolę im zabrać kobiety, która jest ostatnią moją nadzieją! Zrobię wszystko, aby ją uratować i stworzyć nowe pokolenie!
Nie wiem kim jesteś, ale mnie przerażasz! odejdź i daj mi spokój! 



Maria pracująca w grodzie dowiedziała się o grupie Wolfjagerów, którzy z jakiegoś powodu byli mocno poranieni lub martwi. Jej przypadła rola opieki nad Josefem, który dopiero był na początku drogi zakonnej. Międzyczasie w lesie pojawił się tajemniczy mężczyzna Darien. Mężczyzna pragnął zemsty na zakonnikach, ale też chciał pokazać Marii kim tak naprawdę jest. 

Książka spodziewałem się, że będzie dalszą historią bohaterów z pierwszej części, jednak tak się nie stało. Są to nowi bohaterowie dla fabuły, ale tak naprawdę mało czym się różni. Jakoś im bliżej byłem końca, tym bardziej cieszyłem się, że ją kończę, fabuła była banalna, że tak naprawdę mało można było zaobserwować z książki. Nie podobała mi się ta lektura. Niby jakiś pomysł był, ale tak naprawdę nie przekuło się w lepsze dzieło niż "Wilczy miot", bohaterka może była w ciekawy sposób przedstawiona. Jednak pozostali bohaterowie raczej niewiele o nich się dowiadujemy poza tym jak spędzali młode lata życia i czym kierują się. W sumie tak myśląc o tym, to obaj mężczyźni w przeszłości utracili swoich bliskich, ale ich drogi poszły w innych kierunkach, Josef chciał służyć pomocą, a Darien szukał zemsty za to co go spotkało. 

Szczerze jakoś nie polecam tej pozycji. Naprawdę czytało mi się ją z uporem, męczyłem się z nią długo, ale w końcu ją skończyłem co uważam za sukces, lektura nie jest jakaś długa ma ponad 250 stron, ale bardzo długo ją czytałem, tak mnie nudziła. Jak uważam, że z każdej powieści można coś wyciągnąć to z tej niewiele dobrego można. Wnioskiem jest, że dobro zawsze wygrywa ze złem i jeśli Ci komuś na kimś zależy, to nie powinno się odpuszczać.


Ocena: 3/10

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Halucynowaa | WS | X X X