niedziela, 12 lipca 2020

Recenzja #59: Waldemar "Nowy" Morawiec - Psy 2.5 W imię miłości

Autor: Waldemar "Nowy" Morawiec 
Tytuł: Psy 2.5 W imię miłości 
Wydawnictwo: Świat książki 
Forma lektury: papierowa 

Kiedy już mam święty spokój, odnalazłem szczęście w moim parszywym życiu, znowu mi ktoś chce przeszkodzić. Znowu muszę posprzątać bałagan, który ogarnął ten szary świat. Co za pie...lony nie fart. Znowu ktoś tu musi zginąć. 

Waldemar Morawiec wiódł spokojne życie do czasu powrotu Franza Maurera, gdy ten się zjawił pojawiły się problemy. Może jednak "Nowy" opowie od początku, jak to się stało, że Franciszek wrócił do Polski i w jakim celu. Jak widać, mężczyzna nie zasłużył na spokój, ani beztroskie życie którego oczekiwał w Nowej Zelandii. 


Po filmie "Psy 3: W imię zasad" pojawiło się wiele pytań, jak to się stało, że główny bohater trafił za kratki skoro na koniec drugiej części wyleciał wraz z Nadią do brata, który mieszkał w Nowej Zelandii. Żeby dowiedzieć się tych rzeczy warto sięgnąć po lekturę "Psy 2.5 W imię miłości", tutaj poznajemy historię, która wydarzyła się w 1995 roku. Książka jest napisana treściwie, przedstawia nieznane fakty z życia bohaterów "Psy", które jak wspominałem mają później znaczenie w trzeciej części.
Wydarzenia są przedstawione jako przeżycia Waldemara Morawca, opowiada nam co usłyszał od Franza, oraz o historii wspólnej przebytej wraz Maurerem oraz Wolfem, którego tutaj również nie mogło zabraknąć. Akcja od początku do końca trzyma w napięciu, nie ma chwili, aby chociaż na chwilę zwolniła. Karuzela śmierci się rozkręciła, czy jest ktoś w stanie ją zatrzymać? 
Jestem wielkim fanem filmów pana Pasikowskiego, więc gdy kryminał wyszedł i przypadkiem go zobaczyłem w markecie, nie zastanawiałem się ani chwili, kupiłem lekturę i nie zawiodłem się podczas czytania. Książka zawierała to czego oczekiwałem, dlatego uważam, że jest warta polecenia zwłaszcza dla fanów Franza Maurera. 

Ocena: 8/10

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Halucynowaa | WS | X X X