niedziela, 13 grudnia 2015

Moja biblioteczka #1.

Cześć jak zauważyliście zmieniałem szablon na blogu, zrobiłem tak ponieważ, raziły mnie błędy, które były widoczne na stronie. Szablon mam od strony "Zaczarowane szablony" (link do strony), bardzo spodobał mi się ten wzór. Na początku szukałem czegoś związanego z książkami, niestety znalazłem kilka, ale nie podobały mi się wzory.

 Ostatnio podczas sprzątania wpadłem na pomysł, aby pokazać wam każdą moją otrzymaną i kupioną przeze mnie lekturę. Pierwszą książką była widoczna z lewej strony "Miasto kości" Cassandry Clare.


Pierwszy raz po nią sięgnąłem w gimnazjum w 2 klasie, ponownie sięgałem po nią jeszcze 6 razy, mam zamiar zrobić to jeszcze raz, gdy będę miał zamiar napisać o niej recenzję. Po drugą część sięgnąłem również w gimnazjum, a ogólnie 5 razy, bardzo lubiłem wracać do historii Clary i Jace, tak to dzięki tej historii mam taki nick. Jeśli chodzi o dalsze części to tylko za trzecią brałem się 4 razy, a za dalsze już tylko po jednym, ponieważ w 4 i 5 kontynuacji brakowało mi "tego czegoś". Ostatnia z serii okazała się być jedną z lepszych lektur jakie czytałem. Najbardziej lubię "Miasto kości", ona w sama w sobie mogłaby się obronić jako pojedyncza historia. Na zdjęciach jest również "Mechaniczna księżniczka", jest to seria, której się bałem na początku, ponieważ słyszałem negatywne o niej słowa. Jednak jak dobrze śledzicie moje wpisy wiecie, że mi się spodobała seria, aczkolwiek nie mam jeszcze dwóch pierwszych części. W przyszłym roku jednak postaram się to nadrobić. W przyszłym roku postaram się dla was o recenzję tych dwóch serii i postaram się zdobyć "Kroniki Bane'a" i również napisać o tym notkę. Zdjęcia wykonałem telefonem, więc przepraszam za ich jakoś.





2 komentarze

© Halucynowaa | WS | X X X