poniedziałek, 1 stycznia 2018

Recenzja #36: Cassandra Clare, Sarah R. Brennan, Maureen Johnson, Robin Wasserman - Opowieści z Akademii Nocnych łowców

*empik.pl
Tytuł: Opowieści z Akademii Nocnych Łowców
Autor: Cassandra Clare, , Sarah R. Brennan, Maureen Johnson, Robin Wasserman
Wydawnictwo: Mag 
Forma lektury: papierowa



- Ja nic nie wiem! Kompletnie nie pamiętam, kim jestem! Pomóż mi dowiedzieć się kim się stałem! 
- Spokojnie wszystko się ułoży zobaczysz, nie panikuj. Pomogę Ci odkryć kim naprawdę jesteś.




Opowieści z Akademii Nocnych Łowców poznajemy losy Simona Lewisa, które miały miejsce między "Miasto niebiańskiego ognia" i "Pani nocy". 
Simon nie pamięta swojego życia z przed "wymazania pamięci", jego przyjaciele starają mu pomóc odzyskać pamięć, niestety nastolatek uważa, że wszyscy chcą aby był taki jak wcześniej.
Lewis postanawia wstąpić do Akademii Nocnych Łowców, aby przejść szkolenie Nocnego łowcy. 
W akademii poznaje grupę uczniów, którzy chcą być jego przyjaciółmi za zasługi. Bohater nie chce jednak być tak traktowany i postanawia podjąć kurs dla dzieciaków obdarzonych widzeniem.


Szczerze powiedziawszy spodziewałem się, że raczej w tej historii raczej będą nowi bohaterowie, oraz nowa seria. Szybko, bo już po pierwszej stronie wiedziałem, że bohaterem będzie Simon. Jakoś nie bardzo byłem przekonany do tego bohatera z serii "Dary Anioła", będę szczery nie przepadałem za nim, ale dałem mu szansę i jak się okazało powieść była bardzo udana. Może nie była mega ale, była z jedną lepszych, które przeczytałem w tym roku  (2017r.) Czytając historię chłopaka, który jako nastolatek poznał przez przyjaciółkę Nefilim następnie został wyjątkowym wampirem, aż ponownie został człowiekiem, bez wspomnień. W powieści pojawia się większość bohaterów z wcześniejszej serii, która przyniosła popularność pisarce.
W lekturze możemy poczuć popularnym, chociaż tego nie chcemy, szczęśliwi nie mając nic (no może poza robakami i pleśnią na ścianach), a także możemy ponownie zdobyć przyjaciół, przede wszystkim ponownie możemy pokochać kobietę życia i być sobą, nie ważne kim wcześniej był ważne kim jest dalej dla swoich bliskich przyjaciół.


Książkę przeczytałem zaraz po premierze, ale nie chciało mi się pisać recenzji, ale z zmuszając się, doszedłem do momentu, że postanowiłem dokończyć dzieło i opublikować, jak widać trochę mi to zajęło, ale uważam że było warto.
Po 11 miesiącach chociaż było to krócej, ale jeśli chodzi o publikację, w końcu coś wyszło z mojej ręki. Wiem, że będzie mi ciężko znowu zacząć zdobywać czytelników, ale teraz przestałem liczyć na obserwacje czy komentarze. Jeśli Ci się spodoba moja praca doceń ją, a ja będę wdzięczny Ci za to przeogromnie. Wraz z Nowym Rokiem chciałbym życzyć wszystkiego najlepszego drogi czytelniku!

Ocena: 7/10

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Halucynowaa | WS | X X X