sobota, 9 maja 2015

Recenzja #8 : Lili St. Crow - Inne Anioły

Tytuł: Inne Anioły
Autor: Lili St. Crow

Forma w której przeczytałem: e-book
Wydawnictwo: Amber
Wybrałem tę lekturę ponieważ, jej tytuł miał słowo "anioły". Tematyka aniołów w tym okresie bardzo mi się podobała, więc zabrałem się za czytanie.

Książkę przeczytałem w 4 dni bardzo wciągnęła mnie fabuła. Już pierwszego dnia przeczytałem ponad 45%, w kolejnych dniach już mniej, ale udało mi się szybko ją skończyć.

Bohaterką jest Dru  Anderson która mieszka z ojcem. Dru ma 16 lat i jest po części wampirzycą. ojciec trenuje ją, aby w przyszłości była najlepszą łowczynią zabójców. Ojciec dziewczyny ginie bez śladu, dziewczyna martwi się co się z nim dzieje, jak okazało został zmieniony w zombi, zabiła go. W szkole poznała Gravesa, który nie chciał się od niej odczepić. Chłopka zakochał się w dziewczynie (tak podejrzewam). Ktoś jednak chce zabić nastolatkę, za jej niezwykły dar. Graves zmienił się w potwora, dziewczyna stanie przed trudną decyzją, komu zaufa dziewczyna po śmierci ojca?
Powieść jest ciekawa, jednak ma kilka błędów, wydarzenia w tej historii budowała się powoli, stopniowo, ale autorka ją w pewnym momencie tak przyśpieszyła, że zrobił się chaos. Bohaterka jest odważna, pewna siebie, minus jaki zrobiła pisarka pisała w "akcjach" ważniejszych o tym, że Dru potrzebuje do toalety. Denerwowało mnie to, jeszcze jakby wspomniała o tym raz za całą fabułę jeszcze bym tego nie zauważył, ale to się powtarzało od połowy historii często.
Oceniając tę książkę uważam, że osoby lubiące wampiry i wilkołaki znajdą coś dla siebie tutaj, jak dla mnie ta seria jest trochę z czasem (czytając całą serię) nudnawa, spotykałem się z średnią oceną i ja również daję połowę, jednak nie chcę zniechęcać ludzi do sięgnięcia po tę lekturę. To jest tylko moja opinia. Ocena książki: 5/10
Dziękuję za pozytywne komentarze, jeśli chcesz zobaczyć co sądzę o twojej ulubionej książce, napisz tytuł w komentarzu, a ja ją przeczytam i opublikuję o niej recenzję.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Halucynowaa | WS | X X X